وریا غفوری در انظار عمومی ظاهر شد!

به گزارش مجله همراهان، یکی از اتفاقات مهم این بازی حضور وریا غفوری در ترکیب ثابت تیم جواد نکونام بود.

وریا غفوری در انظار عمومی ظاهر شد!

وریا غفوری در بازی هفته دوازدهم تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در ترکیب حضور نداشت و نتوانسته بود سهمی در پیروزی پر گل فولادی ها داشته باشد اما این هفته با تصمیم نکونام در پست دفاع راست به میدان رفت.

وریا تا دقیقه 61 در زمین حضور داشت و در طول این دقایق دقت پاس 85 درصدی از خودش بر جای گذاشت و یک عملکرد دفاعی پیروز هم داشت اما نتوانست در حملات تیمش تاثیرگذار باشد و جای خود را به مجتبی نجاریان، مدافع راست جوان فولادی ها داد.

وریا تا اینجای فصل در دو بازی تیمش حضور نداشته و فقط در دو بازی مقابل ملوان و گل گهر توانسته 90 دقیقه کامل را در زمین حضور داشته باشد و در مابقی دیدارهای فولاد یا به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته و یا در حوالی دقیقه 60 از زمین خارج شده است. وریا تا اینجای فصل در امر گلزنی و ارسال پاس گل نیز ناپیروز بوده است اما کماکان چهره ای محبوب نزد طرفداران فولاد است.

در سرانجام بازی اگرچه دو تیم به نتیجه تساوی رضایت دادند اما این نتیجه برای ذوبی ها چیزی از برد کم نداشت. آن ها از دقیقه 20 با اخراج نادر محمدی 10 نفره شده بودند و با وجود این امر توانستند فولاد آره نا را با یک امتیاز ترک نمایند.

منبع : خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 12 دی 1401 بروزرسانی: 12 دی 1401 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 2223

به "وریا غفوری در انظار عمومی ظاهر شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وریا غفوری در انظار عمومی ظاهر شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید