وزیر صنعت از غرفه اتاق بازرگانی یاسوج در نمایشگاه عمان بازدید کرد

به گزارش مجله همراهان، وزیر صنعت، معدن و تجارت از غرفه اتاق بازرگانی یاسوج در نمایشگاه بین المللی عمان بازدید کرد.

وزیر صنعت از غرفه اتاق بازرگانی یاسوج در نمایشگاه عمان بازدید کرد

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از یاسوجبه نقل ازروابط عمومی اتاق بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد، صبح امروز نمایشگاه بین المللی عمان با حضور نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و همتای عمانی وی و جمعی از فعالان تجاری هر دو کشور در محل جدید نمایشگاه های بین المللی مسقط (پایتخت عمان) گشایش یافت.

از برنامه های روز اول نمایشگاه علاوه بر مراسم افتتاحیه، بازدید محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و همتای عمانی وی از غرفه معرفی توانمندی های استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

در این بازدید جبار کیانی پور رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج به معرفی استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه های مختلف گردشگری، کشاورزی و آب، صنعت و معدن، صنایع دانش بنیان و دیگر ظرفیت های استان در حضور وزرای دو کشور پرداخت.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: تعداد 85 شرکت و فراوریکننده نمونه در گروه های کالایی مواد غذایی، محصولات کشاورزی، فرش ماشینی و منسوجات، نفت و گاز، پتروشیمی، محصولات چرمی کیف ـ کفش، صنعت ساختمان، صنایع برق و ماشین آلات، صنایع چوب ـ مبلمان ـ دکوراسیون داخلی، خدمات فنی و مهندسی، مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، خودرو سازی، صنایع دستی و گردشگری، فلزات و معادن، صنایع بسته بندی و تجهیزات پزشکی در بیش از دو هزار متر فضای مفید نمایشگاهی حضور دارند.

جبار کیانی اضافه نمود: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج نیز به نمایندگی از استان کهگیلویه و بویراحمد و شرکت ها، فراوری کنندگان و فعالان مالی این استان در این نمایشگاه حضور دارد.

وی توضیح داد: در این نمایشگاه 24 متر غرفه در اختیار اتاق بازرگانی یاسوج نهاده شده که در این غرفه ها تیم اتاق بازرگانی یاسوج به معرفی استان کهگیلویه و بویراحمد و توانمندی های این استان در زمینه گیاهان دارویی، مزیت ها، پتانسیل ها، مشوق ها و فرصت های سرمایه گذاری، محصولات کشاورزی و همچنین صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد می پردازد.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج عنوان نمود: بخشی از محصولات استان کهگیلویه و بویراحمد نیز که قابل انتقال به عمان بوده است در این نمایشگاه عرضه شده و سایر محصولات و ظرفیت های استان در قابل بروشور، کاتالوگ، فیلم، اسلاید، سی دی و کتابچه معرفی خواهد شد.

کیانی با بیان اینکه در روز اول افتتاح این نمایشگاه، غرفه معرفی توانمندی های استان کهگیلویه و بویراحمد مورد اسقبال خوب شرکت کنندگان عمانی و دیگر کشورها نهاده شد، گفت: این نمایشگاه از امروز تا هشتم بهمن ماه سال جاری در مرکز نمایشگاه های بین المللی مسقط-عمان دایر خواهد بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 466

به "وزیر صنعت از غرفه اتاق بازرگانی یاسوج در نمایشگاه عمان بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر صنعت از غرفه اتاق بازرگانی یاسوج در نمایشگاه عمان بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید