ویلموتس: ایتالیا به خاطر ضربات تمام کننده بهترش برنده شد، هنوز دو بازی دیگر داریم

به گزارش مجله همراهان، سرمربی تیم ملی بلژیک شکست شاگردانش مقابل آتزوری در اولین بازی شیاطین سرخ در یورو 2016 را به دلیل بی دقتی آنها در استفاده از موقعیت هایشان دانست.

ویلموتس: ایتالیا به خاطر ضربات تمام کننده بهترش برنده شد، هنوز دو بازی دیگر داریم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، با وجود شکست 2 بر صفر تیم ملی بلژیک برابر ایتالیا در اولین بازی اش در رقابت های یورو 2016، مارک ویلموتس گفت نکته منفی در عملکرد شاگردانش ندیده است، جز کم دقت تر بودن آنها در زدن ضربات آخرشان نسبت به ایتالیایی ها.

ویلموتس در انتها بازی گفت: در 30 دقیقه اول این ما بودیم که بازی را کنترل می کردیم و ایتالیا تمایل به جنگیدن نداشت. در آن دقایق بازی یک طرفه بود، هرچند ایتالیایی ها در اولین موقعیتی که داشتند به گل رسیدند، در حالی که ما در زدن ضربات آخرمان مشکل داشتیم. این مسئله ای است که ما در بازی های اخیرمان نیز با آن روبرو بودیم. به نظر من مسئولیت این باخت به گردن تمام اعضای تیم است. ناینگولان، سیمان و آلدرویلد هرکدام شان می توانستند بهتر از این کار نمایند. ضمن اینکه در نیمه دوم هم ما به اندازه کافی برای گلزنی موقعیت داشتیم.

سرمربی بلژیکی ها در ادامه در پاسخ به این سؤال که چرا از کوین دی بروین، هافبک بازیساز منچسترسیتی به عنوان یک بال استفاده نموده است، گفت: او در این بازی بهترین عملکردش را ارائه نکرد. شاید بهتر باشد که ما او را در سیستم 1-3-2-4 نزدیک تر به میانه میدان قرار دهیم. در واقع به همین دلیل بود که من دریس مرتنس را به میدان فرستادم.

ویلموتس در انتها مطرح کرد: ما نتیجه را واگذار کردیم اما تا جایی که می توانستیم، جنگیدیم و این همان چیزی بود که به بازیکنانم هم گفته ام. حالا باید خودمان را برای دو بازی بعدی مان آماده کنیم. ما هنوز دو بازی دیگر داریم.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 601

به "ویلموتس: ایتالیا به خاطر ضربات تمام کننده بهترش برنده شد، هنوز دو بازی دیگر داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویلموتس: ایتالیا به خاطر ضربات تمام کننده بهترش برنده شد، هنوز دو بازی دیگر داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید