پویش همه برای سلامتی در آذربایجان شرقی راه اندازی می گردد

به گزارش مجله همراهان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: پویش همه برای سلامتی با رویکرد دعوت مردم برای رعایت توصیه های بهداشتی و همراهی با کادر بهداشت و درمان با بهره گیری از فراوری و انتشار آثار هنری راه اندازی گردد.

پویش همه برای سلامتی در آذربایجان شرقی راه اندازی می گردد

به گزارش خبرنگار از ،سیدقاسم ناظمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به گسترش این ویروس در کشور که به تبع آن هشدار های مراقبتی نیز افزایش یافته و شرایط خاصی را از لحاظ فعالیت عمومی پدید آورده است گفت: با توجه به تاثیرگذاری فرهنگ و هنر برای افزایش آستانه تاب آوری افراد در برابر مسائل و معضلات و همچنین در جهت افزایش مشارکت های اجتماعی و تلطیف فضا، پویشی با عنوان همه برای سلامتی با استفاده از ظرفیت فراوری و انتشار آثار هنری در آذربایجان شرقی راه اندازی می گردد.

او اظهار امیدواری کرد با توجه به گسترش شبکه های اجتماعی در کشور و دسترسی عموم مردم به فضای مجازی، با فراوری و انتشار محتوای هنری و فرهنگی، نشاط و سرزندگی در فضای مجازی ایجاد گردد و طبقات اجتماعی مختلف برای رعایت پروتکل های بهداشتی ترغیب و قانع کردن شوند.

او گفت:محتوا های فراوری شده در قالب های مختلف و متنوع همچون ویدئو، کلیپ، عکس نوشت، اینفوگرافی، متن، داستان و شعر منتشر و مورد بازدید کاربران مجازی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: ابزار هنر به کمک مجاهدان حوزه بهداشت و درمان رفته و با همراهی مردم باری از دوش کادر درمان برداشته گردد.

ناظمی همچنین از تشکیل کارگروه فضای مجازی و رسانه جهت هماهنگی فراوری و انتشار اخبار و کارگروه حمایت جهت شناسایی و حمایت از هنرمندان و صنوف آسیب دیده از کرونا در اداره کل اطلاع داد.

اوگفت: از هنرمندان استان انتظار می رود با همکاری و اتحاد با یکدیگر، در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری این اداره کل، نقش اجتماعی خود را برای هدایت و هدایت مردم ایفا نمایند و در این روز های سخت در کنار مردم باشند تا از این برهه با موفقیت عبور کنیم.

او همچنین از نهاد های اجتماعی و حمایتی خواست تا در برنامه های حمایتی خود صنوف مختلف فرهنگی و هنری را هم که در بحران کرونا صدمه دیده اند، مد نظر قرار دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1646

به "پویش همه برای سلامتی در آذربایجان شرقی راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویش همه برای سلامتی در آذربایجان شرقی راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید