گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، ناراحتی کرانچار از عدم پاسکاری بازیکنان، فریادهای بختیاری زاده بر سر مدافعان

به گزارش مجله همراهان، سرمربی تیم امید ایران در جریان دیدار تیمش مقابل کره شمالی به شدت از عملکرد بازیکنانش در بعضی از لحظات بازی ناراحت بود.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، ناراحتی کرانچار از عدم پاسکاری بازیکنان، فریادهای بختیاری زاده بر سر مدافعان

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، تیم فوتبال امید ایران در دومین دیدار مرحله گروهی مسابقات آسیایی اندونزی از ساعت 13:30 امروز (آدینه) به مصاف تیم کره شمالی رفت که در سرانجام این مسابقات تیم کشورمان پیروز شد با نتیجه 3 بر صفر از سد حریف خود بگذرد.

در نیمه دوم تیم ایران با ارائه یک بازی هجومی موقعیت های زیادی برای گلزنی داشت که بعضا به دلیل تکروی بازیکنان فرصت های خوب از دست رفتن. در این لحظات کرانچار به بازیکنانی که پاس نمی دادند اعتراض می کرد و به شدت نسبت به عملکرد آن ها عصبانی بود.

سهراب بختیاری زاده که به دلیل عدم صدور آی دی کارت از روی سکوها بازی را تماشا می نماید، مانند دیدار قبلی مقابل عربستان با فریادهایش نکات فنی را به مدافعان گوش زد می کرد.

نیمه دوم بر تعداد تماشاگران حاضر در استادیوم اضافه شد.

مهدی قائدی پس گلزنی به سمت طرفداران ایرانی رفت که در هنگام ورودش به زمین به شدت او را مورد تشویق قرار داده بودند.

با توجه به بازی سوم تیم امید ایران مقابل میانمار، انالیزور تیم میانمار هم در استادیوم حضور دارد و از بازی تیم ملی نکته برداری می نماید.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 500

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، ناراحتی کرانچار از عدم پاسکاری بازیکنان، فریادهای بختیاری زاده بر سر مدافعان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، ناراحتی کرانچار از عدم پاسکاری بازیکنان، فریادهای بختیاری زاده بر سر مدافعان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید