گشت هوایی در منطقه ها زلزله زده انجام می گردد

به گزارش مجله همراهان، تهران (پانا) - رئیس جمعیت هلال احمر گفت زلزله صبح امروز در منطقه ها صعب العبور اتفاق افتاده است و در اولین فرصت گشت هوایی در حد فاصل 20 کیلومتری کانون زلزله انجام می گردد.

گشت هوایی در منطقه ها زلزله زده انجام می گردد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، جلسه شورای معاونین جمعیت هلال احمر به ریاست دکتر کریم همتی صبح امروز برگزار گردید. در این جلسه مهدی ولی پور، رئیس سازمان امداد و نجات، آخرین شرایط منطقه ها زلزله زده را تشریح کرد و از رسیدگی جمعیت هلال احمر به مصدومین این زلزله در منطقه ها صعب العبور گزارشی ارائه کرد.

دکتر کریم همتی هم با اشاره به این که زلزله در منطقه ها کوهستانی و عشایرنشین اتفاق افتاده است، تاکید نمود: در اولین فرصت گشت هوایی در حد فاصل 20 کیلومتری کانون زلزله انجام می گردد تا از سلامت کامل مردم عشایرنشین مطمئن شویم و در صورت احتیاج به آن ها امدادرسانی گردد.

رئیس جمعیت هلال احمر در این جلسه اعلام نمود: این زلزله ها را باید جدی گرفت و امروز در تعامل با دولت باید در پی شارژ انبارهای اضطراری و امدادی خود باشیم تا در تمامی لحظات در آمادگی کامل برای امدادرسانی به حوادث باشیم.

همتی در خاتمه گفت: بزودی در جلسه ای که با مدیران استانی برگزار می گردد، معضلات و موانع هر استان آنالیز می گردد تا بتوانیم در نقاط مختلف کشور، از نظر تجهیزات و نیرو به سطحی از آمادگی برسیم که در آینده با مشکل خاصی روبرو نشویم.

در این جلسه معاونین جمعیت هلال احمر هم با ارائه گزارش هایی، نقطه نظرات خود را در مورد پیشبرد هر چه بهتر امور جمعیت هلال احمر اسم کردند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1862

به "گشت هوایی در منطقه ها زلزله زده انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشت هوایی در منطقه ها زلزله زده انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید