50 پزشک متخصص و فوق تخصص به مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد اضافه شدند

به گزارش مجله همراهان، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 43 پزشک متخصص و 7 فوق تخصص به مراکز درمانی استان اضافه شدند.

50 پزشک متخصص و فوق تخصص به مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد اضافه شدند

غلام عباس سبز عصر دوشنبه، دوم دی ماه در جمع خبرنگاران اضافه کرد: 203 پزشک متخصص، فوق تخصص و فلوشیب در رشته های مختلف پزشکی در استان به مردم خدمت می نمایند.

وی اظهارکرد: بهبود خدمات سلامت و درمان در استان، سلامت جامعه را به همراه دارد و این امر سبب می گردد که مردم برای درمان به شهرهای مجاور مراجعه نکرده و هزینه درمان آنها کاهش یابد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کادر درمانی اضافه شده به بخش درمان استان در شهرهای یاسوج، دهدشت، گچساران و باشت به مردم خدمت می نمایند.

سبز توضیح داد: این افراد در تخصص های اطفال، چشم، روان پزشکی، داخلی، قلب و عروق، مغز و اعصاب، کلیه و مجاری ادراری، زنان و زایمان، طب اورژانس، جراحی عمومی، گوش و حلق و بینی، پاتولوژی، پوست، بیهوشی، ارتوپدی و دندان پزشکی هستند.

وی ادامه داد: جذب و استقرار این پزشکان در نقاط مختلف استان بر اساس نیازسنجی از بیمارستانها، معاونت آموزشی و کلینیک های تخصصی است.

وی اعلام کرد: خدمات درمانی اکنون در محروم ترین نقاط نیز به مردم ارائه می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 695

به "50 پزشک متخصص و فوق تخصص به مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد اضافه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "50 پزشک متخصص و فوق تخصص به مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد اضافه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید