آثار ویلیام شکسپیر در باغ و فضاهای باز اجرا می گردد

به گزارش مجله همراهان، به گزارش خبرنگاران به نقل از تلگراف، همه ساله تمامی نمایشنامه های ویلیام شکسپیر که قابلیت اجرا در فضای باز را با توجه به شرایط جوی کشور اسکاتلند دارند، در قالب فستیوال تئاتر تابستانی گلاسکو در باغ ها و فضاهای سبز در نظر گرفته شده، اجرا می شوند.

آثار ویلیام شکسپیر در باغ و فضاهای باز اجرا می گردد

جهت دریافت خدمات طراحی سقف شیروانی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

اولین دوره فستیوال تئاتر تابستانی گلاسکو با میزبانی 50 اثر و با حضور 70 هزار مخاطب برگزار گردید. برگزارنمایندگان این فستیوال در کوشش هستند تا این رویداد را در اروپا و آمریکای شمالی توسعه دهند و در شهرهای نیویورک، لندن، شیکاگو، ونکوور، پاریس، هلسینکی، سانفرانسیسکو و مونتانا نیز برگزار نمایند.

صحنه ای از اجرای نمایش هیاهویی برای هیچ

در دوره های مختلف فستیوال تئاتر تابستانی گلاسکو، در کنار آثار شرکت نماینده چند اثر فراوری شده حرفه ای نیز حضور دارند که در دوره اخیر که دوره پانزدهم است، این فستیوال میزبان نمایش های رویای نیمه شب تابستان، تاجر ونیزی و ریچارد دوم است.

صحنه ای از اجرای نمایش کوشش بی فایده عشق

فستیوال تئاتر تابستانی گلاسکو در دوره اخیر با اجرای نمایش کوشش بی فایده عشق در فضایی سبز به خاتمه می رسد. این نمایش در 4 لوکیشن مختلف از یک باغ اجرا می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 799

به "آثار ویلیام شکسپیر در باغ و فضاهای باز اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آثار ویلیام شکسپیر در باغ و فضاهای باز اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید