بازدید رئیس جمهور از فرایند تکمیل سد کنجانچم در ایلام، رئیسی: طی 6 الی 7 ماه آینده این طرح اجرایی و ثمره آن به وسیله مردم حاصل خواهد شد

به گزارش مجله همراهان، رئیس جمهور بلافاصله پس از ورود به ایلام در محل سد مخزنی کنجانچم واقع در شهر مهران استان ایلام حضور یافت و ضمن بازدید از بخش های مختلف این سد، فرایند احداث و تکمیل و سامانه های متصل به آن را مورد آنالیز قرار داد.

بازدید رئیس جمهور از فرایند تکمیل سد کنجانچم در ایلام، رئیسی: طی 6 الی 7 ماه آینده این طرح اجرایی و ثمره آن به وسیله مردم حاصل خواهد شد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سید ابراهیم رئیسی روز آدینه در بازدید از سد کنجانچم با توضیحات کارشناسان و مهندسین این پروژه، در جریان مزیت ها و اهداف احداث و تکمیل این سد و هم اجرای طرح سامانه های انتقال و شبکه های آبیاری و زهکشی منطقه ها گرمسیری نهاده شد.

کاهش اثرات خشکسالی و تامین نیازهای آب شرب، صنعت و توسعه کشاورزی استان های ایلام و کرمانشاه از رودخانه های مستقل مرزی از حوزه سیروان، تبدیل منطقه ها محروم گرمسیری به نمادی از پیشرفت و توسعه پایدار و کوشش برای حل مسائل بیکاری و توسعه کشاورزی از جمله اهداف اجرای طرح سامانه های انتقال و شبکه های آبیاری و زهکشی منطقه ها گرمسیری است.

سید ابراهیم رئیسی روز آدینه در حاشیه بازدید از سد کنجانچم شهرستان مرزی مهران گفت: با توجه به گزارشی که ارایه شده این طرح به اتمام نرسیده و نتیجه ای حاصل نشده است.

وی با بیان اینکه عدم تحقق طرح ها موجب هدر رفتن سرمایه می گردد، ادامه داد: مردم وعده اجرای این طرح را گرفته و تاخیر و عدم تحقق آن موجب هدر رفتن سرمایه می گردد.

رییس جمهوری با تقدیر از دست اندرکاران قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) و سایر مسئولان مربوطه برای اقدام های انجام گرفته در سد کنجانچم ابراز امیدواری کرد: بر اساس قول مسئولان مربوطه طی 6 الی هفت ماه آینده این طرح اجرایی و ثمره آن به وسیله مردم حاصل خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 مهر 1400 بروزرسانی: 12 مهر 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1849

به "بازدید رئیس جمهور از فرایند تکمیل سد کنجانچم در ایلام، رئیسی: طی 6 الی 7 ماه آینده این طرح اجرایی و ثمره آن به وسیله مردم حاصل خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید رئیس جمهور از فرایند تکمیل سد کنجانچم در ایلام، رئیسی: طی 6 الی 7 ماه آینده این طرح اجرایی و ثمره آن به وسیله مردم حاصل خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید