با Watch Fit 2 هوآوی فیت و شیک باش

به گزارش مجله همراهان، ساعت های هوشمند در نسل های اخیر به محصولات کامل و کاربردی تبدیل شده اند. محصولاتی که عملنمودهای متعدد و جذابی پیدا نموده اند و در زمینه های مختلفی همراه همیشگی بسیار از ما به شمار می فرایند. از پایش سلامتی و خواب و فعالیت های ورزشی گرفته تا پاسخ به تماس ها و پیام ها. اما از طرفی این ابزارهای پوشیدنی از لحاظ طراحی ظاهری و رنگ بندی هم تنوع بالایی پیدا نموده و می توانند جوابگوی انواع سلیقه ها باشند. از ساعت هایی با صفحات گرد کوچک و بزرگ گرفته تا مربعی و مستطیلی با بندهای سیلیکونی، چرمی، پارچه ای یا فلزی. در این مقاله قصد داریم به آنالیز یکی از جدیدترین ساعت های هوشمند هوآوی یعنی Watch Fit 2 بپردازیم که صفحه ای مستطیلی شکل دارد و با بندهای سیلیکونی، چرمی و فلزی عرضه شده است.

با Watch Fit 2 هوآوی فیت و شیک باش

شیک باش

بسیاری از افراد ساعت مچی کلاسیک را به علت استایل آن دست می نمایند و نه فقط برای اینکه بدانند ساعت چند است. همین رویه می تواند برای ساعت هوشمند هم وجود داشته باشد و علاوه بر کارایی، به مجذوب کننده تر شدن استایل افراد هم یاری کند. حتی بیشتر ساعت های هوشمند به گونه ای طراحی شده اند که بتوان به راحتی و بدون احتیاج به هیچ ابزاری بند آنها را تعویض کرد. ساعت Watch Fit 2 هوآوی هم از این ویژگی برخوردار است. به ترتیبی که این ساعت در سه مدل Active، Classic و Elegant با بندهای سیلیکونی، چرمی و فلزی ارائه شده است و هر کدام از این بندها هم رنگ بندی های متنوعی دارند. از طرفی با استفاده از واچ فیس های مختلف و متنوعی که در این ساعت وجود دارد می توانید تصویر روی صفحه نمایش را هم به سلیقه تان و با توجه به رنگ لباس یا دیگر تجهیزاتی که همراه دارید تغییر دهید. حتی Watch Fit 2 این قابلیت را دارد که تصویر روی گوشی موبایل تان را روی صفحه ساعت هم قرار دهید، قابلیتی که در بیشتر ساعت های هوشمند دیگر وجود ندارد. از اینرو همه چیز برای ست کردن بند ساعت، فریم دور صفحه و تصویر پیش زمینه آن در اختیار شماست.

فیت باش

از بحث زیبایی ظاهری که بگذریم، عملکرد یک ساعت هوشمند بستگی زیادی به امکانات نرم افزاری و سخت افزاری آن دارد. به نحوی که یک ساعت هوشمند به واسطه سنسورهای پیشرفته باید داده های مختلفی را دریافت نموده و به وسیله آنالیزورهای نرم افزاری آنها را تبدیل به اطلاعاتی مفید و ارزشمند برای کاربر کند. ساعت هوشمند هوآوی Watch Fit 2 هم این فرایند را به برترین شکل ممکن و با دقت بالا انجام می دهد. به ترتیبی که توانایی مقدار گیری لحظه به لحظه شدت ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و سطح استرس شما را دارد. با ترکیب این اطلاعات هم می تواند حین ورزش مقدار کالری مصرف شده را به شما اعلام نموده و حین خوابیدن کیفیت خواب تان را پایش کند. از تجمیع این اطلاعات طی بازه های زمانی هفتگی و ماهیانه هم می توانید به نتایج بسیار عالی دست پیدا کنید و با داشتن تحرک بیشتر و خواب بهتر، سطح کیفی و سلامت زندگی تان را بالاتر ببرید. حتی این ساعت می تواند نقش یک مربی ورزشی را برای تان بازی کند و طی برنامه های پیشنهادی منظم مقدار و کیفیت فعالیت های ورزشی مانند پیاده روی و دویدن را افزایش دهد. بعلاوه برای اولین بار در محصولات هوآوی، در Watch Fit 2 ویدیوهای انیمیشنی آموزشی برای انجام حرکات کششی قبل از آغاز ورزش و حرکات سرد کردن تدریجی بدن بعد از فعالیت های ورزشی هم وجود دارد. این ویدیوها دقیقا به شما نشان می دهند که این حرکات را به چه شکلی و چه مدت انجام دهید تا برترین نتیجه حاصل گردد.

در دسترس باش

از دیگر قابلیت های مجذوب کننده ساعت هوشمند واچ فیت 2 می توان به قابلیت مکالمه آن اشاره نمود. از آنجایی که در این ساعت میکروفون و اسپیکر تعبیه شده، در زمان هایی که گوشی کنار دستتان نباشد یا حین ورزش کردن آن را در جیب یا کیف تان گذاشته باشید، می توانید تماس ها را روی ساعت مشاهده نموده و به آنها پاسخ دهید. حتی با اسپیکر این ساعت می توانید موسیقی هم گوش دهید. این محصول از نظر طول عمر باتری هم شرایط بسیار خوبی دارد و با یک بار شارژ می تواند بین یک هفته تا 10 روز کار کند که این عدد بسته به مقدار مصرف سبک یا سنگین کاربر از ساعت دارد. به این ترتیب احتیاجی نخواهید داشت Watch Fit 2 را هم مثل بیشتر ساعت های هوشمند دیگر یک روز در میان شارژ کنید و مدام نگران تمام شدن باتری و خاموش شدن آن باشید. در نهایت صفحه نمایش مستطیلی شکل 1.74 اینچی AMOEL با سطح روشنایی بالا هم از دیگر ویژگی های بسیار مجذوب کننده و کاربردی این محصول است.

خاص باش

در مجموع می توان ساعت هوشمند Watch Fit 2 هوآوی را یک همراه مجذوب کننده دانست. همراهی که به شکل های مختلف با تیپ و استایل های مختلف شما ست می گردد و با یک بار شارژ حداقل تا یک هفته با شما همراه است. حین ورزش، انجام کارهای روزمره و حتی خواب با شماست و در هر لحظه سطح سلامتی، شدت ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، سطح استرس و کیفیت خواب تان را پایش می نماید. به علاوه شکل صفحه نمایش مستطیلی شکل تقریبا منحصر به فردی دارد و نظر دیگران را به خود جلب می نماید.

برای مشاهده جزئیات بیشتر و خرید این محصول مجذوب کننده هوآوی می توانید به این لینک مراجعه فرمایید.

منبع: فرارو
انتشار: 4 مرداد 1401 بروزرسانی: 4 مرداد 1401 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 2140

به "با Watch Fit 2 هوآوی فیت و شیک باش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با Watch Fit 2 هوآوی فیت و شیک باش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید