برترین نرم کننده طبیعی مو را در خانه درست کنید

به گزارش مجله همراهان، استفاده از نرم کننده طبیعی مو باعث درخشندگی موها شده و مقاومت آن را افزایش می دهد. انواع مختلفی از نرم کننده مو در قفسه فروشگاه ها وجود دارند که ساختار شیمیایی آن ها در بعضی از اوقات باعث می گردد، تصمیم به تهیه نرم کننده طبیعی مو در خانه بگیریم.

برترین نرم کننده طبیعی مو را در خانه درست کنید

استفاده از نرم کننده مو برای افرادی که موهای خشک و شکننده دارند بسیار لازم و لازم است. پوست کف سر به طور طبیعی دارای میزانی چربی است که استفاده از شامپو باعث از بین رفتن چربی شده و در مقابل استفاده نکردن از شامپو باعث بیشتر شدن چربی کف سر می گردد. نرم کننده مو تا حد زیادی این مسائل را رفع می نماید. در این مطلب از خبرنگاران به موضوع برترین نرم کننده مو خانگی می پردازیم.

برترین نرم کننده مو خانگی با روغن نارگیل

استفاده از این نرم کننده باعث تقویت ساقه موهای شما می گردد. پس به همین دلیل اگر ساقه موهای شما دچار شکنندگی و ضعف شده است نرم کننده خانگی با روغن نارگیل به شما یاری می نماید تا سلامت موهای خود را به دست آورد.

مواد مورد احتیاج برای تهیه نرم کننده مو خانگی با روغن نارگیل

  • روغن نارگیل 1 قاشق غذاخوری
  • روغن کرچک 1 قاشق غذاخوری
  • چای سبز 1 فنجان
  • اسانس اسطوخودوس 3 قطره

طرز تهیه نرم کننده مو روغن نارگیل

تمام مواد مورد احتیاج را با همدیگر به خوبی ترکیب کنید. به یاد داشته باشید ترکیب به دست آمده را در صورتی که در یک ظرف شیشه ای درب دار نگهداری کنید می توانید مدت طولانی تری از آن بهره ببرید. 1 تا 2 قاشق غذاخوری از ترکیب به دست آمده را روی موهای خود ماساژ دهید و سپس آن ها را شانه کنید.

نرم کننده خانگی مو با آلوورا

آلوورا علاوه بر اینکه خواص بیشماری برای پوست دارد می تواند گزینه مناسبی جهت تقویت موهای آسیب دیده باشد و رطوبت مورد احتیاج آن ها را تامین کند.

مواد مورد احتیاج جهت تهیه نرم کننده خانگی مو با آلوورا

  • آب آلوورا 1 فنجان
  • روغن آووکادو 1 قاشق غذاخوری
  • گلیسیرین 1 قاشق چای خوری
  • اسانس اسطوخودوس 5 تا 15 قطره

طرز تهیه نرم کننده خانگی مو با آلوورا

ابتدا روغن آووکادو و گلیسیرین را بخوبی مخلوط نموده و سپس آب آلوورا را به آن اضافه کنید. استفاده از اسانس اسطوخودوس در این ترکیب علاوه بر اینکه باعث احساس آرامش می گردد، رایحه خوبی را هم به موهای شما هدیه می نماید. میزان 2 الی 3 قاشق از ترکیب به دست آمده را روی موهای خود اضافه کنید و سپس موهای خیس را شانه کنید.

نرم کننده مو خانگی چای سبز

یکی دیگر از مواد غذایی که برای بدن منافع بسیار زیادی دارد چای سبز است که استفاده از آن نه تنها برای سلامت کلی بدن بسیار مفید است، بلکه در سلامت پوست و مو هم اهمیت بسیار بالایی دارد. اگر در کنار مو به پوست خود نیز اهمین می دهید به مطلب داشتن پوستی جوان و درخشان با این ماده طبیعی مراجعه کنید.

مواد مورد احتیاج برای تهیه نرم کننده خانگی چای سبز

  • چای سبز دم نموده 1 فنجان
  • ژل آلوورا 1 قاشق غذاخوری
  • لیمو ترش 1/2
  • روغن زیتون 1 قاشق غذاخوری

طرز تهیه نرم کننده چای سبز

مواد گفته شده در قسمت بالا را به خوبی با همدیگر ترکیب نموده و روی موهای خیس ماساژ دهید. به یاری یک شانه موهای خود را شانه نموده و سپس به خوبی آبکشی کنید.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب این 5 شایعه در خصوص مو را هرگز باور نکنید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 28 تیر 1401 بروزرسانی: 28 تیر 1401 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 2133

به "برترین نرم کننده طبیعی مو را در خانه درست کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین نرم کننده طبیعی مو را در خانه درست کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید