تمدید تحریم های مالی اتحادیه اروپا علیه روسیه

به گزارش مجله همراهان، اتحادیه اروپا تحریم های موجود علیه بعضی بخش های مالی روسیه را برای مدت شش ماه دیگر تمدید کرد و بسته سوم تحریم ها علیه مقامات دولتی بلاروس را نیز مورد تصویب قرار داد.

تمدید تحریم های مالی اتحادیه اروپا علیه روسیه

با ما سفر کنید و با قیمت های تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، اتحادیه اروپا تحریم های مالی علیه روسیه که اولین بار در سال 2014 اعمال شده بود، را رسماً برای مدت شش ماه دیگر تمدید کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

در بیانیه منتشره در بروکسل در روز پنجشنبه، یادآوری شده است که شورای اتحادیه اروپا در این خصوص اتفاق نظر دارند که اقدامات محدود کننده کنونی در بخش های خاصی از اقتصاد روسیه را تا 31 جولای سال 2021 (اوایل تابستان سال آینده) تمدید کند.

در تاریخ 10 دسامبر (20 آذر ماه)، معین شد که در نشست سران کشورهای عضو اتحادیه اروپا تصمیم گرفته شد تا تحریم های مالی علیه روسیه باز هم تمدید گردد. محدودیت هایی که قبلاً اعمال شده بود، در تاریخ 31 ژانویه 2021 منقضی خواهد شد.

این تصمیم در نشست سران کنونی و بدون هیچ مباحثه ای اتخاذ شده است. البته باید به طور رسمی توسط شورای اتحادیه اروپا هم تصویب گردد.

در عین حال گزارش شده که اتحادیه اروپا بسته سوم تحریم ها علیه مقامات بلاروسی را نیز تمدید کرد. 29 فرد حقیقی و هفت شخصیت حقوقی دیگر به فهرست سیاه افراد تحت تحریم قبلی اضافه شدند.

رئیس مجلس عالی بلاروس، معاون نخست وزیر، دادستان کل، وزیر ارتباطات و اطلاعات، تعدادی از مقامات رده پایین تر و همچنین چند تن از قضات منطقه مینسک، در این فهرست گنجانده شده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1428

به "تمدید تحریم های مالی اتحادیه اروپا علیه روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید تحریم های مالی اتحادیه اروپا علیه روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید