جزییات پذیرش جدید کبک به وسیله Arrima

به گزارش مجله همراهان، خبرها حکایت از این دارند که وزارت مهاجرت کبک در تاریخ 16 ژانویه پذیرشی را به وسیله پرتال Arrima برگزار کرده است و به تازگی جزییات آن را منتشر کرده است. در این پذیرش برای 23 متقاضی مهاجرت دعوتنامه صادر شده است؛ این متقاضیان درخواست خود را به وسیله برنامه اسکیلد ورکر کبک ارائه کرده بودند.

جزییات پذیرش جدید کبک به وسیله Arrima

اگر علاقمند به سفر با بهترین نرخ تورهای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

متقاضیان دعوت شده در این پذیرش در بین 16000 نفری بوده اند که چند ماه پیش درخواستشان به موجب اصلاحات مهاجرتی در ماه ژوئن 2019 لغو شده و بلاتکلیف بود. پیش ازاین دولت کبک اعلام نموده بود که تا 16 ژانویه 2020 طی پذیرش های متوالی از متقاضیانی که اولویت بندی شده اند دعوت خواهد نمود. از جمله شرایط این متقاضیان این بوده که هنگام ارائه درخواست یا باید ساکن موقت کبک می بوده اند یا مشغول کار و تحصیل در این استان.

متقاضیان علاقه مند به مهاجرت به کبک به وسیله برنامه اسکیلد ورکر عادی باید ابتدا به وسیله پرتال Arrima ابراز تمایل یا Expression of Interest خود را ثبت نمایند. وزارت مهاجرت کبک سپس پروفایل ها را آنالیز می نماید و برای افرادی که شرایط آنها مطابق با احتیاج بازار کار کبک است دعوتنامه صادر می نماید.

سیستم Arrima چیست؟

لازم به ذکر است سال پیش بود که کبک از پورتال Arrima رونمایی کرد؛ این سیستم برای دریافت EOI به وسیله برنامه Quebec Skilled Worker طراحی شده است و درخواست متقاضیان را مدیریت می نماید. EOI درخواست نیست بلکه صرفا راهی است برای اینکه متقاضی تمایل خود را به وزارت مهاجرت کبک جهت دریافت گواهی انتخاب کبک اعلام کند.

در سیستم جدید Arrima که مبتنی بر ابراز تمایل یا EOI است و جایگزین سیستم قبلی شده است، متقاضیان پروفایل می سارند و بر اساس عواملی نظیر سن، تحصیلات، حوزه تخصص، سابقه کار و تسلط بر زبان فرانسه امتیاز دریافت می نمایند. متقاضیان بر اساس این امتیاز و عواملی نظیر کمبود نیروی کار در مناطق حاشیه ای استان کبک انتخاب می شوند تا درخواست خود را برای دریافت CSQ ارائه نمایند. متقاضیانی که CSQ دریافت می نمایند درخواست اقامت دائم خود را به وزارت مهاجرت فدرال ارائه می نمایند و پس از آزمایش های پزشکی و عدم سوء پیشینه موثر اقامت دائم کانادا را دریافت می نمایند.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 771

به "جزییات پذیرش جدید کبک به وسیله Arrima" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات پذیرش جدید کبک به وسیله Arrima"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید