نیو برانزویک برای مهاجران نمایشگاه شغل برگزار می کند

به گزارش مجله همراهان، شهر دوزبانه Moncton نیو برانزویک قصد دارد نمایشگاه شغلی برگزار کند که هدف آن مرتبط کردن مهاجران دارای مهارت با کارفرمایان است. از دانشجویان خارجی، تازه واردان و مهاجران دعوت شده تا با شرکت در این نمایشگاه در زمینه های فناوری اطلاعات، فاینانس، بیمه، خدمات مشتریان، سلامت، هتلداری و تولید به جست و جوی شغل بپردازند.

نیو برانزویک برای مهاجران نمایشگاه شغل برگزار می کند

Reddy-Kalala مامور استراتژی مهاجرت شهر Moncton می گوید فقط پارسال 117 موقعیت شغلی را پر کردیم و می خواهیم امسال از این هم بیشتر باشد. او برآورد می کند که بین 500 تا 1000 موقعیت شغلی در این نمایشگاه می توان یافت و تعداد کارفرمایانی که در پی استعدادهای خارجی هستند ظرفیت معینی دارد. با اینکه بیشتر شرکت کنندگان در این نمایشگاه در حال حاضر در کانادا یا مشغول کار هستند و یا تحصیل، اما وی برآورد می کند که حدود پنج درصد از خارج کانادا در پی فرصت های شغلی به این نمایشگاه خواهند آمد.

او ادامه می دهد: می دانیم که افراد در پی کار هستند و ما هم کار داریم. این مساله را اگر در کنار مسکن مقرون به صرفه و مقرون به صرفه در نظر بگیریم کیفیت زندگی ما عالی است… می بینیم که افرادی به قصد افزایش کیفیت زندگی خود از تورنتو به اینجا می آیند.

لازم به ذکر است شهر Moncton اخیرا استراتژی مهاجرت خود را برای دو برابر کردن مهاجران ظرف چهار سال آینده منتشر کرده است. در سال 2018 بزرگترین شهر در نیو برانزویک از 1444 مهاجر استقبال کرد و امنیدوار است تا سال 2024 این عدد را به 3500 برساند. همچنین لازم به ذکر است که کنندگان استان نیو برنزویک در ای ننمایشگاه حضور دارند تا به مهاجران اطلاعات لازم را بذهند.

با توجه به اینکه Moncton یک شهر رسما دو زبانه است بسیاری از کارفرمایان در پی کارمندانی می گردند که مسلط به دو زبان انگلیسی و فرانسه باشند. همچنین فرصت های شغلی زیادی برای انگلیسی زبانان وجود دارد و معدودی فرصت شغلی هم برای افرادی که تنها فرانسه زبان هستند. این نمایشگاه روز 24 ژانویه از ساعت 10 صبح تا 12 ظهر در Avenir Centre برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه، که بخشی از برنامه ای است که هر سه ماه یک بار برگزار می شود شرکت های زیر حضور دارند:

Teacup Tech Systems Inc

Asurion

TD Bank

Royal Bank of Canada

HCL CANADA INC

Frontier Technologies

Vitalite

Ditech Testing

Integrated Staffing

Fero Waste and Recycling Inc

Delta Hotels by Marriott Beausejour

Tangerine Bank

Accor Global Reservation Centre

Medavie Health Services New Brunswick

Cavendish Farms

Circle K

CGI

Rogers Communication

Greystone Energy Systems

Casino NB

Nordia

Organigram

Horizon Health Network

Shannex

Irving Consumer Products

Co-operators

District Scolaire Francophone Sud

IGT/ Spielo

Bioscript

Midland

Corey Craig Group

Imperial Manufacturing

Missing Link Technologies

NCM Associates

HGS

Fancy Pokket Corporation

NAV CANADA

Sunlife

JDI

Tech Mahindra

مونکتن - Moncton - کجاست؟

شهر Moncton با جمعیت 85198 نفری خود بزرگترین شهر نیو برانزویک است. زبان اول حدود 64 درصد ساکنان شهر انگلیسی است و حدود 35 درصد هم فرانسه زبان هستند. دانشگاه مونکتن بزرگترین دانشگاه فرانسوی زبان واقع در شرق کبک است. در این شهر دانشگاه نیو برانزویک، دانشگاه کرندال و چند تا از کالج های دیگر هم قرار گرفته است. این شهر برآورد کرده که بیش از 8000 مهاجر در منطقه مونکتن بزرگ زندگی می کنند و از این میان 5000 نفر در بازار کار حضور فعال دارند. همچنین تخمین زده شده است که حدود 1500 دانشجوی خارجی در نهادهای آموزش عالی این شهر مشغول به تحصیل هستند و 700 کارگر خارجی موقت به جامعه این شهر خدمات خود را ارائه می کنند.

طبق آمار سال 2016 این شهر 275 مهاجر خوداشتغال هستند که هشت درصد جمعیت مهاجران شهر را تشکیل می دهند. این رقم به هفده درصد رسیده است و این مهاجران کسب و کار خود را در مشاغل تهیه غذا و بخش های خدمات خرفه ای و شخصی اداره می کنند.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1825

به "نیو برانزویک برای مهاجران نمایشگاه شغل برگزار می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیو برانزویک برای مهاجران نمایشگاه شغل برگزار می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید