حمله بمب افکن های ائتلاف سعودی به منازل مسکونی صنعا

به گزارش مجله همراهان، جنگنده بمب افکن های نیروهای متجاوز ائتلاف سعودی ساختمان شهرداری صنعا (پایتخت یمن) و منازل مسکونی اطراف آن را بمباران کردند.

حمله بمب افکن های ائتلاف سعودی به منازل مسکونی صنعا

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت چینی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

پایگاه اطلاع رسانی انصارالله یمن امروز (سه شنبه) گزارش داد که جنگنده - بمب افکن های ائتلاف عربی - آمریکایی به سرکردگی سعودی صبح امروز ساختمان شهرداری صنعا را مورد حمله و هدف قرار دادند.

یک منبع امنیتی به این پایگاه اطلاع رسانی گفت: جنگنده بمب افکن های ائتلاف متجاوز، پنج بار منطقه النهدین و اطراف آن را مورد حمله قرار دادند که در اثر آن به منازل مسکونی مجاور و اموال مردم خساراتی وارد شد.

این منبع بمباران مستمر جنگنده - بمب افکن های نیروهای متجاوز ائتلاف به مناطق مسکونی و پرجمعیت همچنین مزارع و اموال شهروندان یمنی و از بین بردن امکانات آنها را در میان سکوت مجامع بین المللی محکوم کرد.

در این پیوند، پایگاه اطلاع رسانی یمن نیوز نیز امروز با اشاره به اینکه جنگنده - بمب افکن های ائتلاف سعودی و امارات امروز صنعا پایتخت یمن را هدف قرار دادند، نوشت: این جنگنده - بمب افکن ها پنج بار جبلی عطان، النهدین و مناطق دیگر صنعا را بمباران کردند.

یمن نیوز با اشاره به اینکه هنوز آماری از تعداد شهدا و مجروحان این بمباران ها به دست نیامده، افزود: این حملات یک روز پس از بمباران جنگنده - بمبافکن های متجاوز ائتلاف به صعده انجام شد که در پی آن یک خودرو غیرنظامی در شهرستان شدا مورد هدف نهاده شد و در اثر آن 11 نفر از شهروندان یمنی شهید و شماری نیز زخمی شدند.

جنگنده - بمب افکن های متجاوز سعودی - اماراتی طی سه روز گذشته با بمباران سنگین مناطق مختلفی از صعده، جوف و مارب را مورد هدف قرار دادند که در پی آن شماری از شهروندان غیر نظامی یمن شهید یا مجروح شدند.

بمباران امروز مناطق مسکونی یمن توسط جنگنده - بمب افکن های ائتلاف متجاوز به سرکردگی عربستان در حالی انجام شد که شبکه های العربیه و الحدث این کشور مدعی شدند در این حملات پایگاههای نظامی نیروهای مسلح و کمیته های مردمی یمن مورد هدف نهاده شده است. ،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1059

به "حمله بمب افکن های ائتلاف سعودی به منازل مسکونی صنعا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله بمب افکن های ائتلاف سعودی به منازل مسکونی صنعا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید