خبرنگاران طرح خداقوت صنعتگر در خراسان جنوبی اجرا شد

به گزارش مجله همراهان، بیرجند- خبرنگاران- طرح خداقوت صنعتگر به مناسبت هفته صنایع دستی توسط مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی در شهرستان بیرجند اجرا شد.

خبرنگاران طرح خداقوت صنعتگر در خراسان جنوبی اجرا شد

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی، حسن رمضانی با حضور در کارگاه های مرکز توسعه و ترویج صنایع دستی شهرستان بیرجند ضمن تبریک هفته صنایع دستی و عرض خدا قوت با صنعتگران صنایع دستی گفت و گو کرد.

وی با ابراز خرسندی از دیدن صنعتگران جوان و مشتاق گفت: صنایع دستی خراسان جنوبی به همت شما صنعتگران در جایگاه مناسبی قرار گرفته است و طی چند سال گذشته بیش از 20 نشان ملی کیفیت و مرغوبیت برای تولید صنایع دستی در استان کسب نموده ایم که گام بزرگی در جلب اعتماد مشتریان و فروش صنایع دستی محسوب می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی با بیان اینکه باید تلاش کنیم بخش خصوصی صنایع دستی حرفه ای شود، اضافه نمود: تا زمانی که بخش خصوصی فعال صنایع دستی اصول حرفه ای بازار را نیاموزد مستقل از بخش دولتی نخواهد بود.

رمضانی با اشاره به حمایت از کارگروه های انفرادی و گروهی با تسهیلات ارزان قیمت گفت: اگر صنعتگران با کمک مجامع علمی به دنبال ارزش اضافه نموده صنایع دستی باشند، بازار ظرفیت های نهفته زیادی برای تولید دارد که می طلبد مورد توجه واقع شود.

9893* 6054

منبع: ایرنا
انتشار: 13 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 237

به "خبرنگاران طرح خداقوت صنعتگر در خراسان جنوبی اجرا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح خداقوت صنعتگر در خراسان جنوبی اجرا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید