دوری تقریبا یک ماهه هالند از میادین

به گزارش مجله همراهان، بیلد مدعی شد علت غیبت ارلینگ هالند در ترکیب دورتموند مقابل لاتزیو مصدومیت این بازیکن از ناحیه همسترینگ ران است و او چهار تا شش هفته از میادین دور خواهد بود.

دوری تقریبا یک ماهه هالند از میادین

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ارلینگ هالند یکی از درخشان ترین استعدادهای حال حاضر فوتبال اروپا به حساب می آید و عملکرد خیره کننده او در ترکیب دورتموند تعریف و تمجیدهای زیادی را به همراه داشته تا جایی که اکنون بسیاری از باشگاه های بزرگ دنیا برای جذب این ستاره نروژی برنامه ریزی می کنند.

هالند که در نیمه دوم فصل گذشته گل های زیادی برای دورتموند به ثمر رساند، فرایند رو به پیشرفت خود را در فصل جاری نیز ادامه داده و تا به اینجا در 14 مسابقه پیروز به ثبت 17 گل برای تیم لوسین فاوره شده است.

در حالی که به نظر می رسید که مهاجم نروژی در بازی امروز لیگ قهرمانان اروپای دورتموند مقابل لاتزیو از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش حضور داشته باشد اما دقایقی پیش تعیین شد که او حتی از لیست زنبورها برای بازی امشب که حکم جدال صدرنشینی را دارد، خط خورده است.

در همین رابطه لحظاتی پیش بیلد آلمان مدعی شد که مصدومیت ارلینگ هالند از ناحیه همسترینگ ران پای راست بوده و جدی تر از حد تصور است تا جایی که احتمالاً این بازیکن چهار تا شش هفته از میادین دور خواهد بود به نوعی دیگر در سال 2020 شاهد حضور او در زمین مسابقه بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1393

به "دوری تقریبا یک ماهه هالند از میادین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوری تقریبا یک ماهه هالند از میادین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید