راهکارهای ایرانسل برای برطرف مسائل بعضی مشترکان اینترنت ثابت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، با توجه به این که برخی مشترکان اینترنت ثابت (TD-LTE) ایرانسل در برخی نقاط شهر تهران، اخیراً به دلیل ارسال سیگنال های مزاحم بر روی سامانه GPS و تداخل ناشی از آن، با اختلال هایی برای استفاده از خدمات اینترنت ثابت روبه رو بوده اند که تیم فنی ایرانسل با ارائه راهکارهایی در بخشی از این مناطق، تا حدود زیادی اثرات تداخل ایجاد شده را کم نموده است.

راهکارهای ایرانسل برای برطرف مسائل بعضی مشترکان اینترنت ثابت

ایرانسل ضمن تأکید مجدد بر وجود منشأ این اختلال در خارج از شبکه خود و عذرخواهی از مشترکان فوق، همزمان با آنالیز و انجام پیگیری های لازم برای برطرف کردن مشکل ناخواسته به وجود آمده در خارج از شبکه، راهکارهایی برای جبران این تجربه ناخوشایند، به این دسته از کاربران، ارائه نموده است.

این راهکارها با توجه به تقاضای مشترکان و بنا به جمع بندی درخواست های ارائه شده، با توجه به آنالیز جداگانۀ حساب های کاربری و میزان مصرف هر یک از مشترکان توسط کارشناسان ایرانسل، متفاوت است.

از جمله راهکارهای ارائه شده می توان به تمدید تاریخ انقضای بسته های فعال مشترکان اینترنت ثابت، جابه جایی بسته اینترنت ثابت (TD-LTE) با بسته اینترنت همراه (3G و 4G)، بازپرداخت هزینه دریافت خدمات و راهکارهای دیگر اشاره نمود. پیگیری و تماس های لازم در این خصوص، توسط کارشناسان ایرانسل با مشترکان انجام خواهد گرفت.

برطرف اختلال های مقطعی به وجود آمده در برخی نقاط شهر تهران که منجر به تجربه ناخوشایند برخی از مشترکان شده و ایرانسل را نیز متضرر نموده است، در مراجع ذی صلاح در حال پیگیری است.

در این خصوص، پیش از این، در تیرماه امسال، مهندس محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در جمع خبرنگاران عنوان نموده بود: موضوع قطع شدن جی پی اس در برخی از نقاط تهران پیگیری شده و موضوع به مراجع قضایی ارجاع داده شده و درخواست شده که این اختلال باید برطرف گردد.

آذری جهرمی همچنین تأکید نموده است: این موضوع در شورای عالی امنیت ملی هم پیگیری شده و شورای امنیت ملی هم ابلاغ نموده که این اتفاق نباید بیفتد. ما براساس چارچوبی که وظیفه داشتیم، پیگیری کردیم. چراکه ارسال این سیگنال ها با اجازه و مجوز وزارت ارتباطات نیست و قانون الزام نموده که هرگونه ارسال سیگنال باید با اجازه این وزارتخانه باشد.

حسین فلاح جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) نیز پیش از این گفته بود: با آنالیز های به عمل آمده توسط سازمان تنظیم مقررات، منبع اختلال شناسایی و به مراجع مربوطه هم گزارش شده، اما متأسفانه تاکنون اقدامی در جهت توقف این اختلالات صورت نگرفته است.

ایرانسل تأکید می نماید هم اکنون امکان استفاده از شبکه اینترنت ثابت (TD-LTE)، برای مشترکان این خدمات در تمامی ایران، به جز برخی نقاط شهر تهران، بدون هیچ گونه اختلالی امکان پذیر است؛ اما در برخی نقاط شهر تهران، به دلیل ارسال سیگنال های مزاحم بر روی سامانه GPS و تداخل ناشی از آن، مشترکان اینترنت ثابت اختلال هایی را تجربه نموده اند که این اختلال ها خارج از کنترل شبکه ایرانسل است.

بزرگترین اپراتور دیتای ایران، به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، علی رغم پیگیری مسائل پیش آمده با منشأ خارج از این اپراتور، از نهادهای ذی صلاح، راهکارهایی را ارائه نموده است تا مشترکان تجربه ناخوشایندی در استفاده از خدمات این اپراتور نداشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "راهکارهای ایرانسل برای برطرف مسائل بعضی مشترکان اینترنت ثابت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهکارهای ایرانسل برای برطرف مسائل بعضی مشترکان اینترنت ثابت"

نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید