نمایندگان رای بالایی به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش خواهند داد

به گزارش مجله همراهان، تهران (پانا) - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دو گزینه قبلی برای وزارت آموزش و پرورش در شان این وزارت خانه نبودند، تاکید نمود آقای نوری با توجه به سوابقی که دارد گزینه خوبی برای وزارت خانه آموزش و پرورش است.

نمایندگان رای بالایی به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش خواهند داد

شهریار حیدری، نماینده مردم شریف قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با پانا با اشاره به معرفی دکتر یوسف نوری به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش؛ اظهار کرد: دو گزینه قبلی که برای این وزارت خانه انتخاب شدند، واقعا ضعیف و در شان وزارت آموزش و پرورش نبودند. آنها ضمن اینکه انسان های باشخصیتی بودند اما برای وزارت آموزش و پرورش که بزرگترین وزارت خانه کشور است، مناسب نبودند.

وی توضیح داد: آقای نوری چون سابقه صف و ستاد در حوزه آموزش و پرورش دارد، به خوبی با مسائل و مسائل استان ها و شهرستان ها آشناست و هم در جریان ظرفیت های ستاد آموزش و پرورش است. وی گزینه خوبی برای وزارت آموزش و پرورش است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: رویکرد نمایندگان مجلس در ارتباط با آقای نوری تعامل و همکاری است و انشالله با رای بالایی سکان وزارت آموزش و پرورش را در دست بگیرد.

حیدری یادآور شد: آنچه که در برنامه های آقای نوری اعلام شده است، ناشی از تجربه گذشته ایشان است و انشالله می تواند پیروز باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارائه برنامه های وزیر پیشنهادی به مجلس، گفت: شناخت مناسبی از سوی نمایندگان نسبت به آقای نوری ایجاد شده است و با همین شناخت انشالله رای خوبی به ایشان خواهند داد. فضا مثبت است و آقای نوری رای خواهند آورد.

یوسف نوری متولد سال 1340 در ایلام و دارای دکتری تخصصی مدیریت از دانشگاه علامه طباطبائی است. مدیرکل برنامه و بودجه و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش، عضو هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان کشور، تدریس در مدارس و دانشسرای تربیت معلم استان ایلام و مدارس ایران در قطر و بحرین از جمله سوابق اجرایی و فرهنگی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش است. وی بعلاوه مؤلف چند جلد کتاب تخصصی و در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء نیز فعالیت داشته است.

جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش یکشنبه 7 آذرماه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1948

به "نمایندگان رای بالایی به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش خواهند داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایندگان رای بالایی به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش خواهند داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید