شمار فوتی های فارس بر اثر مصرف الکل تقلبی 66 نفر اعلام شد

به گزارش مجله همراهان، مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس گفت: از اوایل اسفند 98 که تقریباً نخستین روزهای شیوع کرونا در فارس بود تا آخر این ماه 439 نفر براساس مصرف الکل تقلبی یا صنعتی دچار مسمومیت شدند که 66 نفر از آنان فوت کردند.

شمار فوتی های فارس بر اثر مصرف الکل تقلبی 66 نفر اعلام شد

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، محمدجواد مرادیان، گفت: از 439 نفر 373 نفر در بیمارستان بستری شدند که تعداد زیادی از آنان از بیمارستان مرخص شدند.

افزایش 30 درصدی تماس مردم با اورژانس

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان فارس 20 تا 30 درصد تماس تلفنی مردم با اورژانس فارس افزایش پیدا نموده است.

مرادیان گفت: همچنین بخش مشاوره تلفنی، افزایش تماس های مردمی را داشته است که اغلب درباره بیماری کرونا مشاوره لازم را اخذ می نمایند.

وی ادامه داد: علاوه بر ماموریت ها و فوریت های پزشکی که در حال اجرا است انتقال بیماران قطعی مبتلا به کرونا به دلیل پیشگیری از گسترش این بیماری تنها توسط اورژانس استان انجام می گردد.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس گفت: 2 دستگاه آمبولانس مخصوص انتقال بیماران کرونا در شیراز پیش بینی شده است، در شهرستان ها نیز حداقل یک آمبولانس به این امر اختصاص داده شده است.

مرادیان افزود: علاوه بر این آمبولانس ها مابقی، آمبولانس ها نیز از آمادگی حداقلی برای انتقال بیماران مشکوک به بیمارستان برخوردار هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 937

به "شمار فوتی های فارس بر اثر مصرف الکل تقلبی 66 نفر اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار فوتی های فارس بر اثر مصرف الکل تقلبی 66 نفر اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید