فوتبال دنیا، مائوریتزیو ساری: امیدوارم همیشه موراتا را در حال گریه کردن ببینم!

به گزارش مجله همراهان، فوتبال دنیا - مائوریتزیو ساری گلزنی مهاجم اسپانیایی اش در هفته دوم مرحله گروهی لیگ اروپا را به فال نیک گرفت.

فوتبال دنیا، مائوریتزیو ساری: امیدوارم همیشه موراتا را در حال گریه کردن ببینم!

به گزارش خبرنگاران، پیروزی یک بر صفر شب گذشته (پنجشنبه) تیم فوتبال چلسی مقابل ویدی مجارستان در هفته دوم لیگ اروپا، به لطف تک گل آلوارو موراتا رقم خورد، البته پس از چند موقعیت گلزنی که او در این بازی به هدر داده بود.

به نظر می رسید که این گل بار روانی سنگینی را از روی شانه های موراتا برداشته است چرا که پس از زدن این گل اشک در چشمان او حلقه زد. این تنها دومین گل موراتا در این فصل و پنجمین گل او در 32 بازی اش در تمامی رقابت های سال 2018 بود و ساری امیدوار است که این گل به نقطه عطفی برای دوران بازیگری مهاجم اسپانیایی 58 میلیون پوندی آبی های لندن تبدیل گردد.

ساری پس از بازی گفت: من واقعاً برای موراتا خوشحالم. برای او خیلی مهم بود که در این بازی گل بزند. من فکر می کنم که برای او خیلی اهمیت داشت که یک بازی بسیار خوب انجام دهد و این کار را هم کرد. برای او خیلی مهم است که برای تیم بازی کند و من فکر می کنم که این بازی می تواند برای او یک نقطه برای آغاز مجدد باشد. آلوارو فقط باید به بازی هایش فکر کند، فقط به نتیجه، فقط به هم تیمی هایش و نه به حریف. اینکه حریف چه کار می نماید مهم نیست. او خیلی خوب بازی کرد و بهتر از مقاطع اخیر بود. پس ما با این بازی می توانیم کارمان را از نو آغاز کنیم. گاهی اوقات شما گل می زنید و گاهی اوقات نه اما مهم این است که عملکرد خوبی داشته باشید. پیروزی چلسی در شب شکست لاتزیو و سویا

ساری ادامه داد: برای ما موارتا بازیکن بسیار مهمی است. در حال حاضر ما آلوارو و اولیویه ژیرو را داریم اما ما باید برای مدتی طولانی در فاصله هر سه روز یک بازی انجام دهیم. من فکر می کنم و امیدوارم که موراتا در ادامه فصل برای ما بازیکن بسیار مهمی گردد، البته این موضوع در مورد اولیویه ژیرو هم صدق می نماید. سرمربی چلسی درباره اشک هایی که موراتا پس از گلزنی ریخت هم گفت: نمی دانم دلیلش چه بود اما اگر می خواهد بعد از هر بار گلزنی اش گریه کند من امیدوارم که او را مدام را در حال گریه کردن ببینم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 60

به "فوتبال دنیا، مائوریتزیو ساری: امیدوارم همیشه موراتا را در حال گریه کردن ببینم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، مائوریتزیو ساری: امیدوارم همیشه موراتا را در حال گریه کردن ببینم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید