نهمین جشنواره ملی خوشه برتر در ملایر

به گزارش مجله همراهان، نهمین دوره جشنواره ملی خوشه برتر به دلیل شرایط ناشی از همه گیری ویروس کرونا، امسال به شکل مجازی در ملایر برگزار می شود.

نهمین جشنواره ملی خوشه برتر در ملایر

به گزارش خبرنگار از ، اکبر رحیمی، مجری جشنواره ملی خوشه برتر گفت: تصمیم به برگزاری مجازی این دوره از جشنواره با هدف پیشگیری از بروز هرگونه مشکل در ابتلای باغداران به ویروس کرونا و رفع نگرانی شرکت کنندگان سایر استان ها برای حضور در جشنواره گرفته شد که بر همین اساس جشنواره امسال با همکاری اداره جهاد کشاورزی شهرستان ملایر به شکل مجازی و در قالب فیلم و کلیپ برگزار می شود.

رحیمی اضافه کرد: با توجه به مجازی شدن جشنواره، باغداران می توانند نتایج فعالیت های کشاورزی و باغداری (کمی و کیفی) را در قالب عکس، فیلم و کلیپ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

او محور های برگزاری این دوره از جشنواره را نتایج مصرف سوپرکود کامل نمونه پرهام بر کمیت و کیفیت محصول و وظایف باغدار و مسئولیت او در حفظ نام شهر جهانی انگور، نوآوری ها و ابتکارات من در باغداری و من و خوشه برترم و نوآوری های باغداران نام کرد.

رحیمی گفت: شرکت کنندگان می توانند عکس، فیلم و کلیپ های مرتبط با محور های جشنواره را از 20 شهریور تا پنجم مهر از طریق شبکه اجتماعی واتس آپ به شماره 09028076481 ارسال کنند.

او بیان نمود: مدت زمان کلیپ های ارسالی باید حداقل 30 ثانیه و حداکثر 2 دقیقه باشد و نتایج بررسی آثار ارسالی به جشنواره پس از ماه صفر (آبان ماه) اعلام و به نفرات برگزیده جوایز نفیسی اهدا می شود.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1840

به "نهمین جشنواره ملی خوشه برتر در ملایر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نهمین جشنواره ملی خوشه برتر در ملایر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید