هفته هفتم لیگ برتر والیبال زیر سایه کرونا

به گزارش مجله همراهان، خبرنگاران/اصفهان هفته هفتم لیگ برتر والیبال در حالی فردا برگزار می گردد که تیم ها علاوه بر حساسیت امتیازی، استرس ابتلا شدن بازیکنان و کادر خود به ویروس کرونا را هم دارند.

هفته هفتم لیگ برتر والیبال زیر سایه کرونا

در چهارچوب رقابت های هفته هفتم لیگ برتر والیبال مردان باشگاه های کشور فردا (چهارشنبه -16 مهرماه) از ساعت 16 به صورت همزمان، 7 ملاقات در شهرهای مختلف برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگاران، سپاهان در دومین ملاقات خارج از خانه خود در قزوین میهمان شهرداری این شهر است، سپاهانی ها که در ملاقات مقابل شهرداری ورامین 7 نفر از بازیکنان و کادر تیم از جمله محمدی راد سرمربی خود را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار نداشتند به مصاف شهرداری ورامینی رفتند که آن ها نیز روز قبل از بازی از مثبت بودن تست کرونای 6 بازیکن خود خبر دادند. این ملاقات در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به سود طلایی پوشان به خاتمه رسید تا دوباره به رده دوم جدول بازگردند. میزبان قزوینی، سپاهان بازی هفته قبل خود را 3 بر یک به فولاد سیرجان واگذار نموده است و برای بهبود صندلی خود به شدت به 3 امتیاز این ملاقات احتیاج دارد.

در دیگر ملاقات مهم این هفته در تهران تیم رده سومی سایپا میزبان تیم ورامین است که در رده چهارم در تعقیب نارنجی پوشان تهرانی هستند، سایپا نیز هفته ششم را با شکست مقابل شاگردان اکبری در تیم شهرداری ارومیه پشت سرگذاشته، جدالی که هر دو تیم به دنبال تمام امتیاز آن هستند.

فولاد سیرجان صدرنشین نیز در ارومیه میهمان تیم بدون برد آذرباتری ارومیه که در صندلی سیزدهم جدول جای دارد، است.

دو تیم شمالی هورسان رامسر و شهرداری گنبد در رامسر به مصاف یکدیگر می فرایند و شهداب یزد نیز در یزد از پیکان تهران میزبانی می نماید.

برنامه کامل برنامه هفته هفتم لیگ برتر والیبال در روز چهارشنبه -16 مهرماه ساعت 16:

شهداب یزد - پیکان تهران

خاتم اردکان - لبنیات هراز آمل

آذرباتری ارومیه - فولاد سیرجان

هورسان رامسر - شهرداری گنبد

شهرداری قزوین- فولادمبارکه سپاهان

سایپا - شهرداری ورامین

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1284

به "هفته هفتم لیگ برتر والیبال زیر سایه کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته هفتم لیگ برتر والیبال زیر سایه کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید