کتابداران مانند معلمان عاشقانه به جامعه خدمت می کنند

به گزارش مجله همراهان، به گزارش خبرنگاران در بندرعباس، مدیرکل کتابخانه های عمومی هرمزگان در بازدید دوره ای از کتابخانه های عمومی استان در سومین ایستگاه به کتابخانه طالقانی بندرعباس رفت و در گفتگو با کتابداران، ضمن قدردانی از آن ها از خدمات ارزنده و عاشقانه کتابداران مانند معلمان سخن گفت.

کتابداران مانند معلمان عاشقانه به جامعه خدمت می کنند

فرشاد محمدی تکریم کتابدار و توسعه کتابخانه ها را دو اولویت مهم کل نهاد کتابخانه های عمومی هرمزگان مطرح نمود و گفت: کتابداران مانند معلمان، عاشقانه به جامعه خدمت می کنند و رسیدگی به دغدغه هایشان در اولویت فعالیت هاست.

وی افزود: توسعه فیزیکی و رفع مسائل نرم افزاری کتابخانه ها و توانمندی کتابداران به همراه اجرای برنامه های علمی و عملی و ارتباط موثر با سایر دستگاه های فرهنگی و اجتماعی می تواند زمینه ساز جذب مخاطب و توسعه کتابخوانی شود.

لیلی حافظ رضازاده مسئول کتابخانه طالقانی بندرعباس در این دیدار، خواستار ارتقای سیستم نرم افزاری و سخت افزاری و باز طراحی قسمت های مختلف کتابخانه و تأمین منابع اهل سنت در راستای بهبود عملکرد و جذب مخاطب را خواستار شد.

کتابخانه طالقانی بندرعباس در سال 1352 در محله اوزیهای جنوبی تأسیس شد و هم اکنون با 20 هزار و 452 نسخه کتاب و زیربنای 400 مترمربع و 830 عضو فعال، دارای بخش های مختلف با برگزاری کلاس های آموزشی تابستانه آماده خدمات رسانی به همشهریان بندرعباسی است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 4 مرداد 1402 بروزرسانی: 4 مرداد 1402 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 2311

به "کتابداران مانند معلمان عاشقانه به جامعه خدمت می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتابداران مانند معلمان عاشقانه به جامعه خدمت می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید