گفتمان اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با عنوان تحول حکمرانی در گام دوم انقلاب تصویب شد خبرنگاران

به گزارش مجله همراهان، دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: گفتمان اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با عنوان تحول حکمرانی در گام دوم انقلاب تصویب شد.

گفتمان اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با عنوان تحول حکمرانی در گام دوم انقلاب تصویب شد خبرنگاران

توحید تقی زاده دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: همزمان با برگزاری مجمع ماهیانه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفتمان این اتحادیه با عنوان تحول حکمرانی در گام دوم انقلاب با اکثریت آرا دفاتر و اعضای مجمع به تصویب رسید.

وی اضافه نمود: گفتمان اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان پس از آنالیز خلاءها، شاخص ها و ارائه راه حل ها و راهبرد های کلان در حوزه های فرهنگ، اقتصاد، سیاست، دفاع و فضای مجازی تدوین شده و به زودی نیز در این راستا کتابی با عنوان تحول حکمرانی در گام دوم انقلاب منتشر می گردد.

تقی زاده با بیان اینکه گفتمان تحول حکمرانی در گام دوم انقلاب اصلی ترین سیاست گذاری و نقشه راه میان مدت و بلند مدت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان محسوب می گردد؛ اضافه نمود: در کوتاه مدت شاید بتوان همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا های شهر و روستا در سال 1400 از شاخص های مطرح شده در گفتمان تحول حکمرانی در گام دوم انقلاب به عنوان ابزاری برای آنالیز برنامه های کاندیدا ها بهره برد.

وی با اشاره به اینکه گفتمان تحول حکمرانی در گام دوم انقلاب متناسب با شاخصه های مطرح شده در بیانیه گام دوم انقلاب ترسیم شده، اضافه نمود: با توجه به اینکه باید تغییراتی در ساختار، سیاست گذاری و ساز و کار های فشل اداره کشور صورت بگیرد گفتمان تحول و حکمرانی در گام دوم انقلاب به دلیل بهره گیری از سیاستگذاری درست و اساسی می تواند به ما در راستای ایجاد تحول در کشور یاری کند.

تقی زاده با بیان اینکه شاخص های مطرح شده در گفتمان تحول حکمرانی در گام دوم انقلاب به همت اعضای شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان احصاء و گردآوری شده اند و به زودی نیز این شاخص ها در قالب یک کتاب 100 صفحه ای منتشر می شوند، اعلام کرد: گفتمان تحول حکمرانی در گام دوم انقلاب پس از شش ماه برگزاری نشست های تخصصی و تبادل نظر با افراد متخصص تهیه شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان بتواند گفتمان تحول حکمرانی در گام دوم انقلاب را به یک گفتمان فراگیر در سطح کشور و به دغدغه مردم و دانشجویان تبدیل کند.

تقی زاده توضیح داد: امیدواریم با توجه به پیوستگی فعالیت های دفاتر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در سطح کشور بتوانیم با یک جریان سازی دقیق و با استفاده از پیوست های رسانه ای و عملیاتی گفتمان تحول حکمرانی در گام دوم انقلاب را جریان سازی کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1571

به "گفتمان اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با عنوان تحول حکمرانی در گام دوم انقلاب تصویب شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفتمان اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با عنوان تحول حکمرانی در گام دوم انقلاب تصویب شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید