موفقیت های بازی It Takes Two ادامه دارد؛ فروش 5 میلیون نسخه ای

به گزارش مجله همراهان، بازی It Takes Two، ساخته شده به وسیله شرکت هیزلایت (Hazelight)، بیش از 5 میلیون نسخه فروش داشته است. این بازی در اوایل سال 2021 عرضه شد. سازندگان این بازی در خصوص این اتفاق نوشتند:

موفقیت های بازی It Takes Two ادامه دارد؛ فروش 5 میلیون نسخه ای

با این آمار، بازی It Takes Two پیروز ترین عنوان شرکت هیزلایت است. این بازی حتی از عنوان A Way Out نیز بیشتر فروش نموده است. A Way Out حدود 3.5 میلیون نسخه فروش داشت. این مقدار فروش با توجه به اینکه هر دو بازی به حالت کوآپ هستند بسیار ستودنی است.

بازی It Takes Two یکی از عناوین به شدت دوست داشتنی سال 2021 بود. این بازی توانست جایزه برترین بازی سال را هم دریافت کند. حالت کوآپ و چالش های جالب بازی It Takes Two باعث شد تا بتواند هواداران بسیاری را جذب کند. از طرفی پلتفرمینگ به شدت قوی و لذت تجربه آن با یک دوست باعث می گردد تا تجربه بازی It Takes Two بسیار خاص باشد.

هیزلایت با دو عنوان It Takes Two و A Way Out اثبات کرد که در زمینه ساخت بازی های کوآپ تخصص دارد. به نوعی A Way Out آغاز کار بود و It Takes Two آن را کامل کرد. نکته جالب این است که این بازی توانست امتیازات بسیار خوبی بدست بیاورد. معمولاً بازی های کوآپ به گونه ای نیستند که توجه منتقدان را به خود جلب نمایند اما این مورد دقیقاً خلاف حرف ما را اثبات کرد.

چندی پیش نیز شایعاتی در خصوص ساخت یک سریال را فیلم از بازی It Takes Two منتشر شد. با توجه به داستان این بازی احتمال ساخت چنین چیزی از آن ممکن است. با اینحال امیدواریم که فیلم یا سریال ساخته شده کیفیت خوبی داشته و باعث نگردد افراد نسبت به بازی It Takes Two بی اعتماد شوند. ضمناً باید گفت که بازی It Takes Two در EA Play موجود بوده و دارندگان Gamepass Ultimate می توانند به صورت رایگان آن را دریافت نمایند.

منبع: Gamespot.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 2078

به "موفقیت های بازی It Takes Two ادامه دارد؛ فروش 5 میلیون نسخه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موفقیت های بازی It Takes Two ادامه دارد؛ فروش 5 میلیون نسخه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید